maanantai 3. helmikuuta 2014

Vihdoin alle 79 kiloa

Kyllä kääntyy tuskaisen hitaasti vaa'an numerot pienemmiksi, mutta sentään suunta on oikea. Juuri puoli kiloa taas saatu pois, niin että ensimmäistä kertaa pitkään aikaan numero oli alle sen 79 kiloa. Hyvä minä! On sitä tässä yritettykin, kun järkevästi olen koittanut syödä ja Heiaheian mukaan kilometrejä pelkästään koira- ja vaunulenkeillä on kertynyt tälläkin parissa viikossa yli 60. Yritän viedä koiraa sen kuutisen kilometriä aamusta ja tsempata vielä niiden body weight-treenienkin kanssa, ne vähän jäivät kun tällä viikolla oltiin kylässä ja reissussa sen verran Pikku-Ukon vihdoin parannuttua.

Olen kyllä edelleen ihan hämmennyksissä, että miten se paino voikin pudota näin hitaasti, vaikka minä sentään imetän edelleen tuota poikaa melkein täyspäiväisesti?!? Täytyy varmaan saada vaihdettua tuo kävely vähän ripeämpään hölkkäilyyn niin josko alkaisi tapahtua. No, rauhallinen kilojen pudotustahtihan oli se kaikkein paras, niin minulle kuin pojalle, koitan sillä lohduttaa itseäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti