perjantai 7. helmikuuta 2014

Mä.Olen.Niin.Väsynyt.

Taas meni yö ihan reisille. Nyt poika ei oikeastaan syönyt kuin rintaa ja silti piereskeli koko päivän ja yön, joten tuskin sitten allergiaa - minäkään kun en tietääkseni ole syönyt mitään tavallisesta poikkeavaa. Mutta oli mun yövuoroni ja valehtelematta meillä herättiin sen saamarin yön aikana ainakin 15 kertaa. Ainakin.

Löydettiin eilen illalla joku ihmeellinen pieni valkoinen pallura Pikku-Ukon ikenestä, mutta se on vain yksi pallura ja se olisi niinkuin yläkakkosen kohdalla eikä sievästi alhaalla ja/tai keskellä niin kuin yleensä. Joten ehkä joku hammasjuttu tässä on kanssa (tai sitten ei, mähän olen epäillyt hampaita jo syyskuusta asti eikä vielä ole saatu ensimmäistäkään...).

En tiedä. Paitsi sen, että olen aivan totaalisen väsynyt ja aivo hyrrää juuri kylliksi, että saan pojan hoidettua (Jiin avustuksella) päivällä. Jiikin on väsynyt, mutta lähetän sen silti ensi yöksi alkukotiinsa nukkumaan, niin saa hoitaa sitten sen sitä seuraavan yön taas päävastuullisina. Yritetään laulaa kotona We Shall Overcomia ja muuta vastaavaa, että taisteluhenki pysyisi yllä, mutta kyllä noin 15-30 minuutin pätkissä otettu uni vaan ajaa aika loppuun yllättävän nopeasti.

Saisinko vielä ne synnytyksenjälkeiset hormonit, niillä kun jaksoi mitä vaan?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti