maanantai 25. elokuuta 2014

Omituisen huono olo

Pari päivää on ollut nyt öisin ihan todella ykä-luokan huono olo, kun olen herännyt Pikku-Ukkoa lohduttamaan. Lisäksi alavatsaa on nipistellyt "silleen jännästi". Tietysti mieli pomppaa heti siihen johtopäätökseen, että voiskovoisko nää nyt olla niitä raskausoireita? Kun silloinhan sen "vaan tietää" - tosin minä olen nyt joulusta asti "vaan tiennyt" vaikka kuinka monta kertaa ja ollut joka kerta väärässä, joten se siitä.

Mutta tosiasia on se, että ollaan vasta kiertopäivässä 25. Mulla on epäselvyyttä siitä, oliko ovulaatio kp 16 (jolloin tuli ovulaatiolimat) vai kp 20 (jolloin taas tuli ovulaatiolimat??). Käytännössä tuolla jälkimmäisellä päivämäärällä mikään ei olisi ehtinyt kiinnittyä (ainakaan kohtuun, munatorveen varmaan kyllä). Aikaisemmallakin aika epätodennäköistä, että vielä olisi kunnon oireita, koska kiinnittyminen olisi varmaan ollut joskus viime to-pe. No silloin kyllä nämä oireetkin alkoivat, mutta että ihan näin nopeasti? Ja eilen tuli vedettyä iltaa vasten mäkkimätöt, joka on sentään aika paljon todennäköisempi vaihtoehto huonolle ololle.

Minä vaan niin kovasti haluaisin... Ja nyt olisi kaksi muutakin kaveria raskaana ja vaikka töiden suhteen nyt tämä ei olisi ihan optimi, niin olisihan se silti ihanaa (jo itsessäänkin, tietysti).

Päätin silti, että missään tapauksessa en testaa ennen kp 30. Eli ensi su. Edellinen kierto oli 31 päivää, joten sekin on vähän aikaista, mutta menköön nyt, koska mieluummin testaan sunnuntaina kuin maanantaina töissä.

Nyt aamulla ei tietysti ole kerrassaan mitään oiretta, joten on helppo ajatella, että yöllistä sekoilua tuo vaan. Aikahan sen taas näyttää tärppäsikö tässä kierrossa, minä kun vaan en vieläkään ole se paras odottelija...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti